Научная студенческая работа

Проект «Кюве Академия»

Официальное открытие проекта состоялось 21 октября 2014 года.

Вот так проходит выездная защита выпускных работ на#ОЗШВ #ММиЛ #кафедраМПиТ #ОНАПТ

Стаття з газети «Технолог»  червень 2010 року

Доц. кафедри маркетингу та логістики Голубьонкова О.О.

Час оцінити результати

Участь у другому Всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів для викладачів кафедри Маркетингу та логістики мала принципове значення. Тому ще у жовтні 2009 року, після його оголошення, студенти та викладачі без коливань взялися до роботи. І результат не заставив себе чекати!

Але все по-порядку.

Мета конкурсу – допомогти студентам зрозуміти процес маркетингу шляхом залучення до розробки та презентації маркетингового плану, озброїти випускника управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ним практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

Після оголошення початку конкурсу, ініціативна група викладачів під керівництвом зав. кафедрою Савенко І.І., визначили об’єкти для розробки маркетингових планів та запропонували студентам взяти участь у цій цікавій роботі.

Було обрано чотири підприємства: ДП ДАК України „Одеській комбінат хлібопродуктів”, ВАТ „Роздільнянський „Агропостачсервіс”, СП „Вітмарк Україна” та санаторій-профілакторій ОНАХТ, і відповідно, сформовано чотири студентські команди студентів з другого по четвертий курс спеціальності Менеджмент організацій:

  1. „Максимум”(І.Арбузов, І.Купріна, Н.Зилинська, К.Калугіна, керівник-консультант Голубьонкова О.О.).
  2. „Всплеск” (М.Жогно, І.Марушевська, К. Тофтул, І. Турікова, Д.Чурчак, керівники-консультанти Голодонюк О.М., Дроздова В.А., Провоторова А.В.).
  3. „Оптима” (В.Сербін, Ю. Джевані, Т. Яровенко, М. Біркус, керівники-консультанти Голубьонкова О.О., Попов Л.П., Козак К.Б.).
  4. «Smart” (К. Горустович, Т. Лисенко, Д. Семізоров, Г. Мостова, керівники-консультанти Брайко М.Г., Седікова І.О.).

Працюючі над складанням маркетингового плану, студенти мали змогу: по-перше, спілкуватися з керівництвом та провідними фахівцями підприємств; по-друге спостерігати за процесом їхньої роботи; по-третє отримувати інформацію „з перших рук”; по-четверте – виконувати деяку роботу за завданням підприємства; по-п’яте – пропонувати свої ідеї и бачити реакцію на них працівників підприємства; і найголовніше – бачити, що знання отримані на заняттях необхідні для професійної роботи за обраною спеціальністю.

Також необхідно сказати про важливість такої співпраці для викладачів кафедри.

Час, відведений на написання робіт минув швидко. Готові роботи було передано до Києва й за два тижні ми отримали результати, які вразили нас! Всього на конкурс надійшло 98 маркетингових планів, підготовлених студентськими командами з 54 ВНЗ. Наші чотири плани не залишилися поза увагою експертів: дві роботи потрапили до десятці найкращих, а ще дві посіли 14 та 32 місця.

Особливістю цього конкурсу є те, що роботи оцінюють експерти, які є представниками різних бізнес-структур. Тому враховувалися не лише їх реалістичність, достовірність даних, рівень якості виконаних розрахунків, а особливо — неординарність самої ідеї. У зв’язку з цим серед чотирьох наших робіт (всі були виконані якісно та ретельно),  експерти відмітили роботи команди „Всплеск”, присвячену розробці маркетингового плану по виведенню на ринок нового продукту – дитячої питної води, а також команди „Максимум” „Крок назустріч майбутньому”, присвячену організації нових послуг на базі санаторію-профілакторію ОНАХТ.

Для підготовці до участі у фіналі у нас було всього вісім днів. Працювали майже цілодобово: готували доповіді, презентації, оформлювали відрядження, купували білети тощо.

21 травня 2010р. у конференц-залі МІМ-Київ відбувся фінал Другого Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів. Експерти, що оцінювали фіналістів зауважили, що цього року боротьба була ще запеклішою, оскільки рівень підготовки студентів значно підвищився, а презентації команд були справді захоплюючими!

Переможці визначалися складанням рейтингів, виставленими суддями (члени Експертної Комісії — фахівці з маркетингу бізнес-компаній) за письмові роботи та усні презентації.

Наші дві команди посіли четверте почесне місце. Крім того, команда „Всплеск” отримала нагороду від компанії Оріфлейм за цікаву ідею, стильну презентацію. Команда „Максимум” отримала замовлення на розробку маркетингового плану для громадської організації „Клуб економістів” з бюджетом 5000 грн.

Треба зауважити, що на даний час наша кафедра працює над відкриттям спеціальності „Маркетинг”, і такий результат підтверджує готовність викладачів кафедри до підготовки студентів за даною спеціальністю.

Таким чином результатами цієї роботи є: участь у конкурсі, вихід до фіналу; отримання студентами практичних навичок щодо розробки маркетингового плану; публікація статей (як студентами так і викладачами) за даною тематикою, участь у відповідних конференціях; високоякісне виконання подальших навчальних робіт (курсових, дипломних) за даною тематикою; укладання договорів про проходження студентами практики на відповідних підприємствах; підвищення кваліфікації викладачів (стажування на підприємстві); отримання договірних тем відповідної тематики.

Отримання таких результатів стало результатом серйозного та відповідального ставлення всіх учасників цієї праці.

Окрему подяку за підтримку висловлюємо нашому ректору – Богдану Вікторовичу Єгорову, проректору Олені Миколаївні Кананихіній, деканам Ірині Миколаївні Агеєвій та Сергію Валентиновичу Котлику, головному лікарю санаторію-профілакторію Анатолію Юхимовичу Кедю, а також всім викладачам та студентам, які приймали участь у розробці маркетингових планів.