Відкрита лекція Дмитра Циганкова на тему «Роль власних торгових марок (private label) у забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва у сфері торгівлі»

6 листопада об 11.30 на платформі ZOOM студенти факультету Менеджменту, маркетингу і логістики відвідали вебінар Дмитра Циганкова, який працює у сфері маркетингу та реклами близько 20 років. У його портфоліо досвід роботи в таких компаніях як Вімм-Білль-Данн, Unilever, Чумак, рекламне агентство Grey. Впродовж останніх 10 років Дмитро обіймав посаду маркетинг-директора мережі “Сільпо”, а з 2019 р. є директором з розвитку продуктів і власних торгових марок Fozzy Group. Тема зустрічі «Роль власних торгових марок (private label) у забезпеченні конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва у сфері торгівлі» була дуже цікавою як для студентів, так і для викладачів факультету!